czwartek, 20 grudnia 2012

Relacja z kiermaszu..


Witajcie moi mili:-)))
Dziś pokażę troszkę zdjęć z kiermaszu.
Jestem bardzo zadowolona,
bo spędziłam 2 dni z miłymi osobami.
Był to nasz pierwszy kiermasz
i frekwencja była mała,
ale ja bawiłam się świetnie,
bo w towarzystwie przemiłych dziewczyn:-)))
Poniżej zdjęcia mojego stoiska
i moich koleżanek.

Tu stoisko Ewy z bloga krokusowy sutasz, która tworzy piękną biżuterię
http://krokusowysutasz-ewa.blogspot.com/
A tu piękne prace Ani, z bloga Anna Moja Pasja Rękodzieło

Koło mnie miała stoisko Dorota, która niestety nie prowadzi bloga,
a oto jej piękne rękodzieło.
I jeszcze jedno stoisko Pani Bożenki:-)
Dziewczyny, bardzo Wam dziękuję za odwiedzinki i
pozostawione miłe słowo:-)
Witam nowe obserwatorki:-)))

7 komentarzy:

  1. Fajna sprawa, te kiermasze:)Tyle cudowności:)Twoje anioły i skrzaty są przepiękne, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też muszę się kiedyś wybrać na jakiś kiermasz ... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie, atmosfera była fajna, ale niestety mało osób :) może następnym razem będzie lepiej :)

    miałaś super stoisko :) i z pięknymi maskotkami :) Pingwinki super hihih

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe prace!!! Życzę Wesołych, Zdrowych i Radosnych Świąt:):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Моника,очень хорошие работы!!! Замечательные фотографиии!!!! Да на выставке очень подзаряжаешься общением;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te twoje prace !! Też się w tym roku okręciłam trochę choinek i wianków.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że u mnie nie ma takich kiermaszy...
    Ale uśmiechnięta jesteś, więc kiermasz się udał:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za miłe słowa:-)